.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توسعه و تجهیز نمازخانه‌های مدارس باید مورد توجه قرار گیرد
استاندار مازندران گفت: توسعه و تجهیز نمازخانه‌های مدارس در استان باید مورد توجه قرار گرفته و بهترین مکان در مدرسه به نمازخانه اختصاص پیدا کند.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار صبح امروز در آئین نمادین شیوه‌های توسعه و ترویج نماز در دبیرستان ابوریحان بیرونی ناحیه دو ساری اظهار کرد: عالی‎ترین تجلی عبادت و عبودیت انسان نماز است.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از آسیب‌ها و تهاجم فرهنگی باید نسل جوان را با فرهنگ نماز آشنا کنیم.

استاندار مازندران تاکید کرد: نماز ضامن سلامت، سعادت و هدایت نسل جوان است به همین دلیل باید برای ترویج آن به صورت جدی اقدام اساسی انجام شود.

وی با اعلام اینکه نماز جلوه بندگی انسان در پیشگاه امن الهی است، گفت: پایبندی به دین و نماز باعث موفقیت انسان در سایر امور زندگی می‎شود.

فلاح با اعلام اینکه ائمه اطهار توجه به نماز و عبادت را اصل همه امور خویش قرار داده بودند، افزود: اهمیت نماز به حدی است که امام حسین(ع) در میدان جنگ اقدام به برپایی نماز اول وقت کرد و حتی برای ادای این فریضه الهی به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه با ترویج فرهنگ نماز اخلاق‌مداری و معنویت در جامعه حاکم می‎شود، یادآور شد: برای داشتن جامعه سالم و پویا باید فرهنگ نماز در جامعه ترویج شود.

استاندار مازندران خواستار توجه جدی به فرهنگ نماز در سطح مدارس شد و افزود: نمازخانه‌های مدارس در بهترین نقطه باید جانمایی شود.

وی اضافه کرد: توجه به فرهنگ نماز و ترویج آن باید به صورت جدی در سطح مدارس مورد نظر قرار گیرد، اگر نماز و نمازخوانی در مدارس به شیوه مناسب ترویج شود، شاهد رشد و توسعه فعالیت‌های علمی همراه با معنویت در مدارس خواهیم بود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.